„Naše SMS jsou interaktivní.
Měříme CTR a míru přečtení.“

1. Přijatá SMS zpráva

Kampaň byla cílena na uživatele, kteří poskytli své telefonní číslo za získání premiových výhod. Pokud nemáte od svých klientů souhlas se zasíláním obchodních sdělení formou SMS na telefonní čísla, doporučujeme pro začátek podobnou formu motivace.

Na SMS zprávu je možné přímo odpovědět a příjemce se může sám vyřadit z databáze kontaktů. Kvalitní databáze příjemců, kteří nepovažují přijaté zprávy za nevyžádané je základním předpokladem dlouhodobě úspěšného sms marketingu.

Aktivně přistupujeme k ochraně proti SMS spamu.

2. Microsite s bližším popisem a možností přímé akce

Pro každého příjemce zprávy je vygenerována unikátní adresa s microsite. Díky tomu můžeme změřit, kteří uživatelé prostřednictvím SMS zprávy navštívili detail zaslané nabídky a zároveň víme, jaký typ zařízení konkrétní telefonní číslo používá (iPhone, Android, ...).

Microsite může obsahovat podrobné informace, obrázky, GPS informace či interaktivní formuláře.

3. Microsite umožňuje získávat zpětnou vazbu a odhlášení ze seznamu příjemců

V rámci microsite lze jednoduše získávat zpětnou vazbu od příjemců („SMS se mi líbí“ / „SMS se mi nelíbí“) a na základě výsledků upravovat budoucí rozesílání, mimo to je možné se jednoduše odhlásit a v budoucnu šetřit náklady neoslovováním zákazníků, kteří o to nestojí.


Registrovat Testovací kredit zdarma

Chci vědět více o Vyhodnocení SMS kampaně »